گن لاغری  یکی دیگر محصولات لاغری هات شیپر است که ما درسایت نمایندگی فروش محصولات هات شیپر اصل ، برای شما این محصول را با قیمت مناسب و همچنین ضمانت اصل بودن محصل ارائه کرده ایم.شما تنها در این سایت می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصولات اصلی هات شیپر و هات بلت نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژگیهای مشترک انواع گن لاغری هات شیپر و میس بلت صحبت کنیم.در ادامه با سایت اصلی محصولات هات شیپر و شکم بند میس بلت و کمربند میس بلت همراه باشید.

جهت سفارشات می توانید با شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰ در تماس باشید.

تمام گن های لاغری ویژگی های مشترکی باهم دارند و آن هم چربی سوزی و تولید تعریق از طریق گرم کردن بافت مورد نظر می باشد.انواع گن لاغری می توانند با پوشش قسمت های مختلف بدن موجب تعریق و چربی سوزی شوند.یک گن لاغری مناسب باید بتواند ایجاد گرما را در حد بسیار مناسبی صورت دهد.

محصولات میس بلت و هات شیپر تماما دارای همین ویژگی مشترک هستند.شکم بند لاغری میس بلت و کمر بند لاغری میس بلت دقیقا طراحی ای شمابه هات شیپر دارند و الیاف آنها بسیار شبیه به هم است.اما در برخی موارد نیز تفاوتهایی دارند.بعنوان مثال تفاوت اصلی کمر بند و شکم بند میس بلت را می توان در طراحی گن ساعت شنی جهت باریک کردن مرکزیت پهلو ها دانست و فشار روی این نقاط بیشتر است.

از دیگر ویژگی های مشترک هات شیپر و میس بلت می توان به نئوتکس بودن هر دوی انها اشاره کرد.میس بلت اصلی دارای الیاف نئوتکس با کیفیت بالاتری از هات شیپر است و همین امر سبب این می شود که قیمت شکم بند میس بلت از قیمت هات شیپر بالاتر باشد.

میس بلت یک برند جهانی بوده و برای همگان شناس است و همچنین در تهیه این دو محصول پیشنهاد ما نیز میس بلت است.اگر تنها قصد آب کردن چربی های نواحی شکم و پها. را داریم محصولات میس بلت گزینه بسیار بهتری برای شما می باشد.

فرم ظاهری میس بلت و هات شیپر از دیگر ویژگی های مشترک این دو می باشد.طراحی ظاهری هر دو محصول شبیه به هم است و تنها در جنس و کیفیت الیاف تفاوت کیفی دارند.