ناحیه دور چشم از اولین مکانهایی است که علائم پیری را مشاهده خواهید کرد. بنابراین ، نتیجه می گیریم که بسیاری از افراد به دنبال ایجاد خرید کرم دور چشم برای رفع نگرانی هایی مانند خطوط ریز ، چین و چروک ، از بین رفتن استحکام ، تیرگی و پف کردن هستند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از بهترین کرم چشم برای نیازهای خود استفاده می کنید ، بنابراین لیستی از نکاتی را برای آسانتر کردن جستجوی شما ارائه می دهیم — و به شما کمک می کنیم تا محصول مناسب را انتخاب کنید.

به دنبال کرم های چشمی باشید که حاوی ترکیبی از انواع مواد ضد پیری است که به پوست همه نیاز دارد: آنتی اکسیدان ها ، مواد تقویت کننده پوست و مواد ترمیم کننده پوست. مثالها شامل گلیسیرین ، هیالورونات سدیم ، سرامیدها ، عصاره های گیاهی غیر معطر ، روغن های گیاهی ، ویتامین ها ، پپتیدها ، رتینول ، اسیدهای چرب و تری گلیسیریدها هستند.

هر کرم دور چشم که استفاده می کنید باید بدون رایحه باشد. عطر طبیعی یا طبیعی (مانند روغنهای اساسی) یا مصنوعی منبع قدرتمندی از واکنشهای حساس کننده و آلرژیک است. این محصول برای زمانیکه آنها را بسیار نزدیک به چشم خود اعمال می کنید نیز بسیار مهم است.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید: هیچ کرم چشم نمی خواهد چین و چروک ها را به طور کامل از بین ببرد ، پوست های زخم را بالا ببرد یا پف و دایره های تیره را پاک کند. یک کرم چشم عالی باعث آبرسانی ، بافت صاف پوست و به وضوح محکم ، درخشش و کاهش سطح ظاهری خطوط ، دایره ها ، برخی از انواع پف و چروک می شود – و این هیجان انگیز است!

کرم چشم بسته بندی شده در یک ظرف را نخرید. بسته بندی شیشه اجازه می دهد تا مواد ضد پیری ، مانند رتینول ، روغن های گیاهی و آنتی اکسیدان ها ، در بدترین حالت شروع به خراب شدن کنند. به علاوه مسئله بهداشت هر بار که انگشت خود  را درون ظرف قرار می دهید وجود دارد.

برای روز ، به دنبال کرم چشم باشید که محافظت از آن در برابر آفتاب با طیف گسترده ای باشد و دارای امتیاز SPF 30 یا بیشتر باشد. اگر نمی توانید یکی از آنها را دوست داشته باشید ، یک لایه نازک از کرم معمولی چشم خود بمالید و با مرطوب کننده روز خود را با ضد آفتاب اعمال کنید.

بسیاری از افراد دوست دارند از کرم دور چشم دو وعده صبح و شب و همچنین از محصولات مختلفی استفاده کنند. کرم دور چشم ایده آل برای پوست طبیعی ممکن است یک ژل چشم باشد که باعث آبرسانی سبک ، تسکین انواع خاصی از پف کردن می شود و در زیر ضد آفتاب و آرایش برای استفاده در روز مناسب عمل می کند. در شب ، یک مرطوب کننده غنی و نرم کننده با بافت مانند مومیایی می تواند به عنوان ماسک چشم برای ارائه نتایج در هنگام خواب عمل کند.

برای علائم پیشرفته پیری ، بهترین کرم چشم با ترکیباتی مانند ویتامین C روشن کننده ، رتینول ضد پیری و پپتیدهای هدفمند تقویت شده است. اگر برای پوست حساس به کرم چشم نیاز دارید ، به دنبال آنهایی باشید که حاوی اسیدهای چرب امگا تسکین دهنده و سرامیدها برای تقویت مانع پوست هستند.

نکته تعجب بر انگیز: همه افراد به کرم دور چشم احتیاج ندارند. اگر مرطوب کننده و / یا سرم مورد استفاده شما به خوبی فرموله شده و بدون عطر و طعم هستند ، می توانید از آنها در اطراف چشم نیز استفاده کنید. استثنا در این مورد است که مرطوب کننده صورت و سرم مورد استفاده در پوست چشم خود را نرم و نرم نمی کند. پوست ناحیه چشم که خشک تر است ، از بین رفتن استحکام را نشان می دهد و نشان می دهد که محافل تاریک به یک فرمول لوکس تر و پیشرفته تر برای بهبود بهینه دیدنی احتیاج دارد – در اینجا بهترین گزینه کرم چشم است.

 

برای خرید بهترین کرم دور چشم از سایت سرزمین ماسک اینجا را کلیک کنید